Re: Jak wyczyscic kompa?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 08:05:41 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Ja by Ci proponował najstarszy, lecz sprawdzony sposób - woda z mydłem +
> gąpka, taka do zmywania naczyń. Jak buda jest stara (czytaj ta
> zdawnych lat) to wytrzyma "Ludwika" <- super płyn.

Jak juz myc, to warto w obudowy wypruc wszystko, lacznie z zasilaczem.
wtedy nie trzeba uwazac :) trzeba pamietac by z obudowy zdemontowac
wszystko, lacznie z wyswietlaczem i przelacznikami przyciskow.
a gdyby sie dalo zdjac plastik frontowy, to juz wogole miodzio :)
ale to sie nie zawsze udaje bo czesto nie jest on przykrecony
na srubkach, ale ma pozatapiane konce.