Re: Dobrzy ludzie dziekuje za dotychczasowa pomoc..

Autor: barti (noom_at_sunrise-sunset.com)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 13:13:54 MET

"Adam Plaszczyca" <trzypion_at_ornak.waw.pdi.net> wrote in message

> A kolor plyty? I dokladna nazwa produktu na plycie?
>
> A poza ty to gdzie mieszkasz - moze sie zaplacze w Twoje okolice?

No więc nie wiem bo mam to na dyskietkach laptop nie ma CD :(((

Jest to z tego co zauwazylem angileska wersja warp 3
bez connect (nie ma sieci) bez win-os/2 :(((
obie te zeczy abrdzo chcialbym miec mam 8 MB ram (w tym laptopie)
Pentium 75 MHz :( znalazlem nawet driwery do grafiki ale juz mam problem z
PCMCI chce miec siec LAN czyli TCP/IP dobrze by bylo jakby byla obsluga
MS Networks

bw