Re: Jak zainstalowac siec w OS/2 warp 3 ?

Autor: barti (noom_at_sunrise-sunset.com)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 20:08:18 MET

"Krzysztof Koczubik" <joozek4home4_at_klienci.pkobp.pl> wrote in message
> Hi

> jakieś konkrety ?, co jest nie tak ?

Oto jaka jest sytuacja

Notebook PCMCI oparte na CL 6729 gdzie podobno sa sterowniki do tego
chipsetu nawet w sieci znalazlem ale nie da sie sciagnac ...
ale problem jest w tym, ze nie ma nigdzie opcji sieciowych w warpie ???
skad wziac jakies sterowniki do karty PCMCI ? wogole jak wykrys ja w warpie
?

notebbok jest z 95 roku wiec juz dosc stary,