Re: Sterowniki

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Sun 29 Oct 2000 - 19:46:16 MET

>Twainow pod OeSa jest kilka: Sane, PMSane, i platne CFM
>Twain i STI Twain.

Dzięki, będę wyszukiwał. Może przy okazji w ramach terningów
napiszę sterownik do Plusteka OpticPRO P12 (jeżeli poprzez
monitoring portu pod windą wydedukuję sterowanie :)

Tomek

Internet: tom_at_icpig99.icpig99.ifpilm.waw.pl
             tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
            www.kosnet.pl/~oldradio
FIDOnet: 2:480/127.134

Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2