Mozilla M18

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 14:34:25 MET DST

Wlasnie troche potestowalem. Oczywiscie jeszcze ciagle wolna (bo debug) i swa
cholernie rosnie, ale jest na pewno duuuuzo lepsza od m16. Tylko raz mi padla,
wyglada po ludzku, bardzo szybko i poprawnie (tylk oraz nie poprawnie) mi renderuje.
Sa oczywiscie mankamenty: nie moge dojsc do porozumienia z czcionkami, (ciagle
jakies takie male, nie moge zmienic), nie wyswietla, co robi i sciaganie tez nie do konca
dobrze opisuje, cienko odtwarza strony z cache'a. No i swap z 72 MB po wylaczeniu mi
tymczasowo tylko do 46 spadl :(

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 1d 20h 43m 37s 453ms (en).