Re: Sterowniki

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Fri 27 Oct 2000 - 18:17:58 MET DST

przeglądam i ściągam, wszystko. I od razu dodatkowe pytanko
(jeszcze zawartości ddk nie czytałem) Jak sprząc moja kartę
(sześciokrotny framegrabber) ze sterownikiem TWAIN, tak aby
np. w Embelish była ona wyidoczna jako sześć źródeł obrazu?
I skąd wziąść twain.dll (lub twainos2.dll) - pytania zadane
wyszukiwarkom nic sensownego nie dały.

Tomek

Internet: tom_at_icpig99.icpig99.ifpilm.waw.pl
             tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
            www.kosnet.pl/~oldradio
FIDOnet: 2:480/127.134

Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2