Re: Testy systemow operac.

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 18:24:06 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Stuknij, jestes lepiej zorientowany :)

Dobra.

> "W zwiazku z planowanym przez Panstwa w numerze tym i tym testem systemow
> operacyjnych i zamiarem uwzglednienia w nim systemu OS/2 Warp 4.0 (czy tez ECS,
> nie wiem jak...) TeamOS/2 Polska pragnie zaoferowac specjalistyczna pomoc
> merytoryczna w zagadnieniach z wiazanych z tym systemem..."
>
> Czy jakos tak :)

Dobra. Umieszcze jeszcze moze liste członkow Teamu jako sygnatariuszy
listu (czy jest na to zgoda?).
Zostaje jeszcze odpowiedz na pytanie, co jesli przyjma? We Wrocławiu
chyba nie ma przedstawiciela Teamu, wiec pozostaje tylko Internet
(chyba, ze ma ktos jakas inna propozycje). Pozatym mysle, ze powinnismy
kogos wybrac jako koordynatora całego przedsiewziecia - on w przypadku
zainteresowania utrzymywalby kontakt z redakcja i pomagal we wszystkich
problemach (nie moga pisac we wszystkich kwestiach na grupe, a i do
kazdego czlonka Teamu). Ewentualnie ustalic: Osoba X - odpowiada za
instalacje, Osoba Y - za wspolprace z innymi systemami (systemy plikow;
siec itp.), Osoba Z - za uaktualnianie systemu, Osoba W - za np.: Odina.
Sam dodam, nie widze sie w roli takiej osoby, gdyz praktycznie kazdy z
Was posiada wiedze znacznie wieksza od mojej w tym temacie. Jak
grupowicze i sympatycy to widza?

zdrowko

--
Rafal