Re: TVP-nie dla OS/2 i Netscape

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 13:10:43 MET DST

> ale chat wiesza szkapę - pierwszy raz miałem taki efekt. Prawdopodobnie
> opracowali to tylko dla IE ?
> Wysłałem im wycinek Ustawy o nieuczciwej konkurencji - w imię czego
> instytucja państwowa zmusza do korzystania z softu MS?

Witam, Panie Mariuszu,
Muszę powiedzieć, że wielu autorów stron internetowych pisze je w programach
MS (bo takie są najczęściej użuwane). Strony zaś pisane w programach MS
najlepiej działają w przeglądarkach firmy MS. Nie wydaje mi się aby było to
zamierzone i celowe, ale świadczy o macoszym traktowaniu innych
użytkowników, niż użytkownicy MS. Szanujące się organizacje piszą strony
zoptymalizowane pod wszystkie przeglądarki (przynajmniej dodatkowo pod
Netscape) i w trakcie odpalania strony następuje detekcja przeglądarki i
wszystko gra. Ale nie wymagajmy zbyt dużo od TVP :-)))
pozdrawiam
Krzysiek