Re: Aktualizacja dyskietek instalacyjnych

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 12:27:29 MET DST

maf napisał(a):

> Pare razy przy roznych okazjach pojawial juz sie temat aktualizacji
> dyskietek instalacyjnych do OS/2. Prawie zawsze konczy sie to
> odeslaniem pod odpowiedni adres na stronie IBM, tylko ze ..... no
> wlasnie: sciagam sobie upgrade, czytam readme.txt a tam napisane
> jak byk:
> copy the new versions of IBM1S506.ADD, IBMIDECD.FLT
> and OS2DASD.DMD
> a w patche'u jak byk pliku os2dasd.dmd NIE MA !!!

Sciagnales niepelne archiwum po prostu. Najlepiej uaktualnienie
dyskietek sciagac przez IBM - sam tak robilem i OS2DASD.DMD tam jest.

> Moze ktos potrafi wyraznie wskazac gdzie znalezc kompletny upgrade
> (w zasadzie wystarczy obsluga dyskow > 8,4 MB)?

Dawniej lezal tu:
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/647679D565C73E0F862565980068EFB0.html

Teraz moze sie cos zmienilo, wiec trzeba by bylo poszukac na nowo (jesli
link bedzie pusty). Jakby co wal do mnie na priv to podesle.

zdrowko

--
Rafal
UIN: 22797583