Re: Odtwarzacz video

Autor: Ig & Ook (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 23:00:29 MET DST

> Niestety, ale kodeków MPEG4 (DiviX) nie ma pod os/2, czyli wszystko co
> sieœ ukazuje w tym formacie jest nie osiaœgalne :-(

ja bardzo pszepszam, ale jedyne "osiagalne" to na stadionie
widzialem...kumpel kupil jakiegos pornola i enemy estate...pornola sie
obejrzec nie dalo (w kazdym razie tak mi powiedzial) a enemy estate bylo tak
badziewnej jakosci ze zrezygnowalem po pierwszych minutach...zaprawde
powiadam wam, DVD Video da sie obejrzec (choc i na tym kluchy sie zdarzaja)
ale po jeszcze kilkukrotnym skompresowaniu trzeba mocno sie wpatrzec aby
dostrzec cos co klucha nie jest...sam proobowalem kodowac (najpierw flask,
pozniej mpeg2avi i wynalazki) ale oprogramowanie jest tak zalosnie zrobione
ze lepiej nie wspominac (ktooras wersja kodeka robila piekny wysyp -- divide
by 0 na przyklad ::) itp..)...

pOSdrowienia Ig & Ook...

PS daloby sie przyjac jedno -- divxy kodowane z celuloidu albo innego
niekompresowca, przeroobka przeroobki zawsze bedzie jeszcze gorsza, entropia
rulez..