Re: I_Furdyna

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 06:17:51 MET DST

Jan R. Plucinski wrote:

> Ja też pracuję na 486dx4-100, 16 MB RAM...
> Johnny/2, Poznań

mam ciut więcej -AMD 486x5/133_P75 + 32MB polecam rozszerzenie RAM do
conajmniej 24MB - maszyna wyraźnie przyspieszy. Szybkość mojej przy
pracy w MSWord i Excel jest porównywalna z PII/300 i Wni_NT - czyli tym
co jest na uczelni oraz na jednym ze stanowisk w Tepsie. Różnica wyraźna
na korzyść OS/2 widoczna jest przy zasysaniu dokumentów z Internetu -
idzie wyraźnie szybciej i nie mam krzaczków w miejscu polskich liter po
przeniesieniu ich do Word.
Zawsze mówiłem że jest to system dla trzeźwo myślących i oszczędnych i
nie dla ignorantów.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl