Re: Jeszcze raz Callback

Autor: Ninik (dominik_at_moje.com.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 00:54:38 MET DST

Pewnego pięknego dnia, a dokładniej w Mon, 2 Oct 2000 10:23:11, ktoś
przedstawiający się jako Adam Plaszczyca <trzypion_at_ornak.waw.pdi.net>
napisał że:
> Napisac skrypt w rexxie.

Jak ja go niet...

> Masz przykladowe do SLIP-a, wystarczy w nazwach funkcji
> podmienic slip na ppp i masz takie same funkcje chodzace sobie
> spokojnie.
> A z Rexxa mozna wszystko - zadzwonic, powiedziec ktos Ty, odlozyc
> sluchawke, poczekac na 'RING' i odpalic co trzeba :-)

Probowalem dzisiaj injoy'em i z marnym skutkiem.
Łaczy sie z dostawcą każe podać usera a potem hasło.
O ile usera moge wpisac to juz na haslo nic sie nie da. Ani wkelic ani
wpisac.
Jak dam enter to mówi ze zły uzytkownik lub hasło.
I jak ja mam mu poradzić?

BTW. znalazlem jakis skrypt callback'owy na teamos/2 ale nie chce mi
działać.
Więc dałem terminal mode.

ktoś umie sklecić taki skrypt (do injoy'a) dla mnie?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj