Re: Kłopoty z instalacją systemu

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 16:23:06 MET DST

Jan Waliszewski wrote:
> Usiłuję zmusić do pracy z Warpem v. 4 PL komputer z płytą DFI P5BV3+/e z
> procesorem AMD K6-2/500 i idzie mi to kiepsko: po pojawieniu się screenu
> z logo systemu i załadowaniu dyskietki nr 1 po ukazaniu się wezwania do
> włożenia do stacji dyskietki nr 2 komputer zaczyna chaotyczne ale
> regularne próby odczytu dyskietki, które nie mają końca... Ponieważ
> płyta jest oparta o chipset VIA, więc rutynowo sięgnąłem po sterownik
> danis506, ale to nie pomogło. Czy ktoś miał podobne problemy i jak można
> je przezwyciężyć?

Sprawa jak widzę już rozwiązana, ale parę dni temu miałem identyczny
objaw. Po dośc chaotycznym uaktualnieniu dyskietek, mielenie stacją przy
dyskietce 2 i komunikat błędu. Zrobiłem nowe dyskietki instalacyjne z
cdromu i uaktualniłem dokładnie tak jak opisano w instrukcji IBM-a na
DDpacku. Poszło bez zająknięcia.

I przy okazji jeden kłopot. Jest zainstalowana drukarka, w pooling mode
działa dobrze tylko że jak to w poolingu zajmuje sporo zasobów. Dodaję w
configu do drivera print01 parametr /IRQ i lipa. Jakaś komunikacja jest
bo drukara przechodzi w stan aktywny ale nie drukuje nic. Po jakimś
czasie oczywiście błąd że drukarka jest nieczynna. Co z tym zrobić?

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl