Re: K opoty z instalacj¤ systemu

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Sun 01 Oct 2000 - 21:38:43 MET DST

Leszek Kubrak napisał(a):

> Mam na myśli aktualizację CAŁYCH dyskietek. Jeżeli coś jest niejasne,
> to daj znać i pogadamy na priv.

Dzięki za pomoc - wygląda na to, że istotnie modyfikacja dyskietek
instalacyjnych została niewłaściwie wykonana. W międzyczasie omawianą
płytę z procesorem AMD przerzuciłem do serwera linuksowego (co notebene
zrobiło mu bardzo dobrze niwelując jeden z problemów drivera dyskowego,
który tam istniał) i aktualnie mam w swoim komputerze Celeron 333 z
płytą Gigabyte BX. Mimo, że uważam się za zaawansowanego użytkownika
Warpa, to nie wiem dokładnie co było przyczyną moich kłopotów.
Sterowniki, które wykasowałem z dyskietki instalacyjnej, moim zdaniem
odpowiadały za obsługę urządzeń, których w rozważanym komputerze na
pewno nie było. Ale być może było inaczej ... Wygląda na to, że teraz
wszystko działa OK.

                                        Jan N. Waliszewski,