Re: Kłopoty z instalacjąsystemu

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 01:44:15 MET DST

Dzięki, podjąłem jednak inną decyzję: oporną płytę wsadziłem do naszego
linuksowego serwera internetowego i chodzi (Linux jest jednak trochę bardziej
tolerancyjny), a z owego serwera wyciągnałem płytę z chipsetem Intel BX. Jeszcze
trochę pracy i chyba pomyślnie wystartuję.

               Pozdrowienia - JanWaliszewski