Obiekty w OS/2

Autor: Krzysztof Pawowski (Krzysztof.Pawlowski_at_krzysp.rubikon.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 14:27:34 MET DST

Mam takie ma e pytanko a propos obiekt=A2w w OS/2...
Ot=A2 powiedzmy, e mam du o plik=A2w *.c, dla kt=A2rych to kiedy
dawno co utworzy o szablon. Tam w tym szablonie mam
mo liwo uruchomienia pliku z edytorem systemowym.
Je eli teraz dodam now opcj do menu w szablonie, to b dzie
ona dost pna tylko przy tworzeniu nowego obiektu tym e szablonem...
przynajmniej ja tak mam, mog em troche to pokr ci ;) Czy jest zatem
mo liwo zmiany w a ciwo ci wszystkich obiekt=A2w globalnie?

Je e w og=A2le mam te koncepcj le opanowan prosz si nie gniewa ;))=
)

Krzysztof Paw owski