Re: Program graficzny

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 07:20:14 MET DST

On Wed, 27 Sep 2000 tszczesn_at_elka.pw.edu.pl wrote:

> Dzięki, już szukam

> Nie tak prosto, żaden SHIFT, ALT ani CTRL nie działa :( help
> mówi o kilku narzędziach na pasku draw, ale u mnie ich nie
> ma, spróbuję jeszze raz zainstalowac offisy, może po prostu
> nie zainstalowałem właściwego modułu.

A ja akurat używam StarOffice'a od wersji 3.0 i zawsze można było
narysować piękne kółko przytrzymując CTRL. Może nie ten CTRL naciskasz :-)
Co prawda nie powinno to mieć znaczenia, a będąc mańkutem wciskam prawy
CTRL a następnie kreślękoło, tak samo przepiękny kwadrat itp.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|