Re: Problem, duzy problem

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 20:51:48 MET DST

On Tue, 26 Sep 2000 22:57:00 +0200, Krzysztof Paw owski wrote:

>Em, probowalem ;) Po prostu jeden komunikat o bledzie mniej ;)
>A co z tym nieznanym protokolem? Dostaje to zarowno pod In-Joyem
>jak i pod dialerem systemowym...

Takie rzeczy pojawiają się, gdy TEPSA wymienia urządzenia dostępowe, w
kieleckim było to w czerwcu. W Biurze Obsługi Klienta dostałem telefon do
obslugi centrali w Kielcach, opisałem im, co się dzieje a następnie wysłałem
loga z połączenia (włączony znacznik Enable Debug w Dial Other Internet
Providers). Za godzinę było wszystko OK i tak jest do tej pory. Może miałem
szczęście trafić na życzliwych ludzi ?
Pozdrawiam
Jurek Michniewski