Re: Fix11pl

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 07:53:33 MET DST

On Tue, 26 Sep 2000, Zbigniew Mongialo wrote:

> Grzegorz Szyszlo wrote:
> loaddskf zglasza ze dyskietka jest 1.45 natomiast te pliki maja 1.47.
> Probowalem wgrac ostatnia dyskietke jako najmniej zajeta ten sam problem
> sprawdzilem ponad 30 nowych dyskietek (Verbatim DataLife MF 2HD)i nic.
> Zglasz na kazdej to samo - cytuje
> IBM Warp V4 Fixpak
> Instalation Instruction
> Please read the Readme.1sf file on Fixpak Disk 1 for instalation
> instructions and problem recovery suggestions
> Drive A: 1.44
> This diskette is about to be overwriten
> [...]
Podejrzałem sobie pliki i muszę podać, że w nich oprócz właściwego
fixpak'a jest cała informacja o dyskietce. Krótko - pliki zawierają
kompletny obraz dyskietki, a nie tylko dane do instalacji poprawek.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|