problem z instalacja sieci

Autor: Janusz Chmielewski (utor_at_pharm.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 17:04:40 MET DST

dokladniej z czyms co nazywa sie "Instalacja selektywna dla sieci".
Chcialem sobie doinstalowac pare drobiazgow i program pokazal mi napis:
"Do instalacji potrzebny jest system OS2... itd" i wyłączyl sie. Co
zrobic z tym fantem? Gdzie mam czegos szukac, zeby wywalic albo dopisac?

Poza tym mam pytanie dotyczace klienta zdalnego dostepu: czy ma ktos
jakies doswiadczenia?

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
        posterunkowy Cezary C.
                     Pozdrawiam
                 Janusz Chmielewski