Re: karta graficzna dla OS/2

Autor: mbs (mbs._at_.granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 23:39:05 MET DST

Piotr Mianowski wrote:

> Prosilbym o porade co do typu karty graficznej, ktora dzialalaby w
> systemie OS/2 i Windows. Chodzi mi o dostepnosc i ewentualne
> aktualizacje sterownikow ze strony producenta karty.
>
> Piotr Mianowski

Panie Piotrze
Ostrzegam przed wszystkim co ma w nazwie lub na płycie S3- karty pracują
ale są bardzo kapryśne. Sterowniki (niektóre ich typy) nie ustawiają
właściwych (czytaj-możliwych) rozdzielczości, a te które ustawiają robią
dziwne rzeczy z DOD-owym autoexec.bat, lub poprostu niechcą się
rozpakować.
Mam taką kartę, robi dziwne rzeczy z autoexec.bat ale działa dobrze,
tylko co ja przeżyłem żebyłaskawie zechciała ruszyć oj oj oj joj !
P_OS_drawiam

Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl