SYBIL

Autor: Animek (Animus_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 21:14:59 MET DST

Witam

Chcę napisać programik w Sybil Pascal. Będzie bezokienkowy, całkiem "bezobjawowy".
Nie będę się tu zgłębiał co będzie on robił, ale musi pobrać listę plików w podanym
katalogu (i na każdym pliku przeprowadzać operacje).
Próbuję tak:

uses Sysutils;

var
 Info : TSearchRec;

 begin
  FindFirst ('f:\*.*', faArchive, Info);
  [tu operuje plikiem]
  FindClose(Info);
 end.

w/w program znajduje tylko jeden plik, mimo że w katalogu jest ich całe mnóstwo.
Dlaczego ?

Nie wiem dlaczego, gdy zamiast faArchive wstawię faAnyFile to nie znajduje nic...

BTW: Czy jest gdzieś w sieci dokumentacja na temat SYBIL Pascala ?

p.s. to mój pierwszy program w SYBIL (tym się pocieszam ;))))
Wcześniej był tp 7.0)

     Animek - tehnik
  mailto:Animus_at_bbs.chip.pl http://www.athys.prv.pl

--