Polskie ogonki, znowu ;(

Autor: Krzysztof Pawłowski (krzysp_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 22:31:27 MET DST

Takie glupie pytanie. Wiem, ze wychodze na kompletnego durnia,
ale taki juz los takich jak ja (tylko bez zmiechow), chodzi o
cos takiego, co pozwala na wyswietlanie polskich znaczkow,
jakas kombinacja klawiszy, np ALT+cos tam.... Mam takowy
programik pod win, i pod os/2 dziala ( w sesji win ), co nie jest
najlepszym wyjsciem... Pomijam juz fakt, ze mam angielska wersje
i zero polskich czcionek.. ;(

Da sie cos z tym zrobic? Czcionki moge sobie zainstalowac,
a co z tym sterownikiem klawiatury??

Krzysztof Pawlowski

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl