Re: karta graficzna dla OS/2

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 22:03:58 MET DST

Witam,
Osobiście używam obecnie karty Diamoda na S3Savage4 z 8 MB pamięci.
Chodzi bez zarzutu z wyjątkiem polskich liter w WIN-OS2. Kiedyś miałem
S3Trio3D i też nie było żadnych problemów. Posiadam też ATI Rage 128 16MB
RAM TV-out (Expert 128) który powinien chodzić przy użyciu SDD IBMa jak
i Scitecha ale niestety próba wejścia w WIN-OS2 lub DOSa kończy się
zwisem tejże sesji. Takie same problemy przy użyciu SDD daje ATI Mach 64
VT/GT działając przy użyciu oryginalnych (niestety już nie rozwijach
sterownikach ATI). Savage4 przy użyciu SDD w sesji WIN-OS2 pełnoekranowej
działa z szybkością niższą niż rysowanie okieniek ołówkiem na ekranie i
nie pozwala uruchomić tejże sesji w okienku. Sesja DOSa kończy się zwisem
systemu.

Moja konfiguracji to Warp 4 PL + fix11 PL, płyta główna na chipsecie VIA,
Pentium III 533, 128 MB RAM
(Aha problemy z SDD i ATI miałem też na innym komopie więc to chyba
problem ogólny)

Wojtek