Re: gdzie w kraju fixpack najnowszy?

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 13:04:49 MET DST

gratuluję !
z tymi najnowszymi byłbym ostrożny. Przed wczoraj założyłem Fixa 14 i
wiem że nornalny człowiek robi backup ale ja nie zrobiłem i też
zaczynałem od zera. Aby było ciekawiej rozwaliło mi całą zawartość
partycji logicznej ( 1GB mpegów - trochę bolało).
Gdzie szukać ? Odwiedź www.teamos2.org.pl i tam znajdziesz linki do
polskich FTPów.

Powodzenia

Wojtek