Re: Problem z NFS-em

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 18:32:00 MET DST

Wojciech Gadek wrote:

> Witam,
>
> Czy ktos zetknal sie moze z nastepujacym problemem:
> plik skopiowany z HPFSa (OS/2) na NFSa eksportowanego spod Linuxa
> (RedHat 6.1) nie zachowuje oryginalnej daty/czasu (creation/change).
> Eksportowany FS to vfat (ew. ext2fs).
> Plik zostal skopiowany funkcja DosCopy().
> Problem lezy chyba po stronie demona Linuxa, jednak dziwne, ze funkcja
> DosCopy() dziala inaczej dla roznych wersji OSa
> - w OS/2 v4 z FixPackiem 9 change time jest zachowany, creation time
> zmienia sie
> [...]

Tez zauwazylem dziwne zachowanie sie file managera DirMaster w
zaleznosci od fixpaka. Musi to byc problem z DosCopy.

Proponuje uzyc DosQueryFileInfo i DosSetFileInfo zeby poprawic DosCopy.
Wydaje mi sie ze w ten sposob dziala FC/2, bo przy kopiowaniu nawet
data/czas na katalogach zostaje zachowana.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *