problem z ZIP-em

Autor: Janusz Chmielewski (utor_at_pharm.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 18:12:55 MET DST

Mam problem z instalacją ZIP-a ATAPI pod OS/2.
Po kolei wymieniając jest tak:
-WARP 4, Pentium 133, 32 MB RAM
-podmienione pliki IBM1S506.ADD, OS2DASD.DMD, IBMIDECD.FLT i dodany
IBMATAPI.FLT, w configu występują w tej właśnie kolejności, ładuje
wszystkie (sprawdzone)
-BIOS widzi ZIP-a jako HDD secondary slave

I w OS-ie ZIPa nie ma!!

A przy tych samych plikach w tej samej kolejności w innym komputerze
jest dobrze. Acha, ZIP jest firmy NEC, może to ma jakieś znaczenie.
Jeśli ma ktos jakis pomysl, to prosze o pomoc, bo mnie juz brakło
pomysłów.

I mam jeszcze jedno pytanie z zupełnie innej beczki - szukam sterownika
czy jak to zwać do Windy 9x, który umożliwiałby odczytywanie partycji
HPFS, a takoż do OSa, żeby czytał NTFS.
TIA

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
        posterunkowy Cezary C.
                     Pozdrawiam
                 Janusz Chmielewski