Re: Bezpiecz. systemu

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 10:38:46 MET DST

Leszek Kubrak i Rafal Szymczak wrote:

> [...]

Dzięki.

> Wystarczy w opcjach pulpitu ustawić automatyczną blokadę na starcie.
> Niepotrzebne jakiekolwiek dodatki.

Ale bardziej mi chodzi o selektywny dostęp do niektórych folderów, a nie
całego systemu. Pozatym przy złym haśle w wygaszaczu trzeba resetować
(później trochę trwa sprawdzanie dysku). Jak na razie za radą kol.
Piotra Grzybowskiego używam Workspace Security. Nie jest to coś o co
dokładnie mi chodziło (gdyż jest dostęp do chronionych plików z trybu
znakowego), ale na razie to mi wystarczy.

zdrówko
rafal