Re: Wolna sesja DOSa

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 22:01:56 MET DST

Tomasz Szczesniak napisał(a):

> Jest tam, ale i tak nie działa. Na razie mam to w startup.cmd, ale nie oto
> chodzi.

Być może wykłada Ci się inetwait. Miałem podobny problem i nie wiem
dlaczego tak się działo.
Wystarczy sprawdzić co się dzieje przy wywołaniu
C:\MPTN\BIN\MPTSTART.CMD
W config.sys jest on wykonywany z przekierowanym wyjściem na nul:
Wystarczy to podmienić i zobaczyć co się dzieje.
Zawiera on:
@ECHO OFF
IF NOT EXIST C:\MPTN\BIN\SETUP.CMD GOTO NBSETUP
INETWAIT 1>NUL
IF ERRORLEVEL 1 GOTO END
[ciach]
Jeżeli zaremujesz ostatnią linię, to setup.cmd ZAWSZE się wykona.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688