Re: HPFS

Autor: Grzegorz Worach (samum_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 12:24:44 MET DST

Jak zmusic windoze NT 4 do czytania
i pisania na dysku logicznym HPFS ?

Pisze: Przemyslaw Dobrowolski
Powinienes posiadac plik PINBALL.SYS z WindowsówNT 3.51. Powinienes tez
sciagnac z hobbesa programik (nie pamietam nazwy)
który "rejestruje w rejestrach" PINBALL.SYS. Pozostaje po tym tylko reboot
i NT'eki widza twój HPFS.
Lecz, przestrzegam przed czestym uzywaniem. Udalo mi sie rozchrzanic
partycje HPFS.

Pisze: Jan Waliszewski
W wersji NT 3.51 znajdowal sie sterownik o nazwie PINBALL.SYS
umozliwiajacy dostep do partycji HTML. W Windows NT 4.0, a tym bardziej
w Windows 2000 juz go nie ma - jedyna rada zdobyc w/w sterownik z wersji
NT 3.51

Ale ja nie znam nikogo kto by uzywal windozy NT 3.51
wiec prosze o pomoc tj. przeslanie potrzebnych plików
na mojego priva.

Jeszcze dwa pytania do Przemka
Zakladam, ze udalo ci sie rozchrzanic 1 (slownie sztuk jedena)
partycje logiczna HPFS.
Czy miales wiecej partycji HPFS oprócz primary ?
W jakich okolicznosciach tego dokonales ?

Grzegorz Worach
48-300 Nysa, ul.Szopena 5
samum_at_go2.pl
(e-mail 20 mega)