Re: Jaki skaner wybraŠ ?

Autor: Sebastian Trojanowski (sebek_at_eranet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 09:04:06 MET DST

> Wiekszosc scannerow SCSI. Ja mam Epsona GT5000 i jest OK, przemek ma
jakiegos
> HP...

A jaki program do skanowania i obrobki mozecie polecic, mam skaner do
slajdow Microtek ScanMaker 35T+ jest oczywiscie na SCSI, ale nie wiem czy
pod os-em wogole cos go ruszy, na stronie producenta jak zwykle wszystko pow
win, moze jest cos uniwresalnego co da mi durze mozliwosci ingerencji w
skanowanie.
Chcialbym program dzialajacy pod OS/2 a nie pod WIN-OS bo to nie to samo, co
mozecie polecic?

Sebastian Trojanowski