Re: FP 14 Pierwsze wrażenia

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 14:43:07 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):
> Ciekawy jestem, czy u mnie civ2 bedzie dzialalo bez ogromnego swapowania, jak to
> sie zaczelo robic po fp13... Cusz, bendem musial sprobowac
Wcale nie ogramne swapowanie tylko z 64MB ustawionych startowo wzrosło
do 220MB
po zostawieniu Civ2 włączonej na całą noc. (P200/48MB RAM/2GB HDD)
Ja wiem, że teraz na topie jest windows 2000 i OS stara się mu dorównać,
ale czemu w tym co najgorsze ??

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl