Re: 602 Pro

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 02:32:22 MET DST

On Thu, 17 Aug 2000 23:54:07 +0200, Marek Wojciechowski <mw_at_pg.gda.pl>
>Chodzi o wersje windziana? bo OSowej chyba nie ma.

A już myślałem, że cos przegapiłem i jest wersja dla OS/2
Podstawowa zaleto to, że jest mała i za free.
wersja anglojęzyczna, za słowniki trzeba płacić (nie wiem czy jest
jakiś zainstalowany). Wygląda bardzo estetycznie.
Jest problem z polskim znaczkiem 'ą'
Pod skrótem jest przypisane jekieś makro, które trzeba wyłączyć i
wszystko działa OK. Chwalą się dużą ilością filtrów nawet do Word
2000.
Nie testowałem go zbyt długo, ale mogę posprawdzać kilka rzeczy na
życzenie (oby nie zbyt zaawansowanych)
Niestety dostęp do poczty i news bedę miał dopiero w niedzielę.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=