Re: SMS Express i Odin

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 18:32:09 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Hmm, ale po co uzywac windzianego regedita, skoro OS/2 ma natywny i bardzo dobry?
> polecam poprzegladac katalog (bodajze) os2/apps ;)

Wiem, wiem... Tyle że na Tech/2 było objaśnione żeby zrobić to
windzianym... Tak ogólnie to nieco dziwna sprawa z sms-express.
Programik działa (podobnie jak gadu-gadu) z Odinem dostarczonym na
którymś z Enterów (wersja styczniowa ocz. Odina), natomiast ściągnięty
przeze mnie z lipca obu programików nie obsługuje do końca (brak
kluczowych ikonek)...

zdrówko
rafal