Re: OS2

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 07:40:49 MET DST

On Thu, 10 Aug 2000, Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> Nie ma sprawy - bede wam paczki przysylal - powiedzcie tylko, kto jest
> palacy, kto nie ..

Dzięki za troskę. Jestem palący, ale tylko mentolowe <reklama> Salemy
</reklama>.
Chodziło mi oto byśmy nie narzekali ciągle, że żadne czsopismo komputerowe
(nawet te brukowe) nie zamieszcza nic o OS/2. Dlatego bo nie ma zbyt wielu
użytkowników. Jak powiększy się grupa używających systemu to pojawią się
samoistnie w gazetach informacje o OS/2, programy w większej ilości.
Krótko mówiąc zróbmy sobie dobrze, a przez kilka pirackich kopii IBM nie
straci, a wręcz przeciwnie może zyskać. Bo jak jakiem maniakowi spodoba
się OS/2 to może się pojawić w większej ilości w jego firmie ....
Chyba jasno się wyraziłem, choć skrótowo :-)

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|