problem ze skanerem

Autor: Grzegorz Worach (samum_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 14:17:20 MET DST

Cześć

Czy ktoś mógłby mi poradzić jak uruchomić skaner Plustek OpticPro
12000 T w systemie OS/2.
Próbowałem uruchomić go w Win/OS2 (wielokrotnie) ale
bezskutecznie :/ widocznie sterowniki są temu winne, albo ja.
Może ktoś zna sposób w ogóle na uruchomienie skanera
pracującego na LPT1. Przecież drukarka z niego korzysta, to co
stoi na przeszkodzie by skaner mógł z niego skorzystać.

Pozdrawiam

Grzegorz Worach
samum_at_go2.pl