Re: Ale jaja... z PMMailem

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 17:46:28 MET DST

Spotkałem się z takim problemem kilkukrotnie i moim zdaniem jest to efekt braku miejsca na
Twoim koncie (po stronie serwera oczywiście). To właśnie efekt wakacji i
niesystematycznego ściągania poczty przy niewystarczającej pojemności skrzynki. Nie
pozostaje nic innego jak odczytac część poczty za pomocą pine'a, skasować, a resztę
ściągnąć już bezproblemowo przez POP3. Tego typu doświadczenia miałem także obsługując
systemy Win 95/98, tak więc jest mało prawdopodobne aby była to przypadłość PMMaila.

                                        Z pozdrowieniami - Jan Waliszewski