Re: Partition Magic 5.0

Autor: Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Wed 02 Aug 2000 - 12:07:40 MET DST

On 02.08.2000 10:13:07 wrote:

>- non DOS 8 [MB] (BootManager) - Active
>- C: Primary 4 [GB], FAT32 - Win98 - bootable*
>- D: Extended 2 [GB], FAT32
>- E: Primary 2 [GB], FAT16 - DOS6.22 - bootable
>
>bootuje sie tylko C:, na E: instalka DOSa odmawia pracy (najpierw sobie
>formatuje, pozniej i tak nie rozpoznaje systemu plikow)

Nie bardzo rozumiem jak to instalujesz ze niby na E:. DOS moze sie bootowac
tylko z C: (primary). Bootujac DOS z dyskietki system powinien widziec tylko
partycje FAT16 i ja oznaczyc jako C:, wiec instalacja powinna isc bez problemu
(pod warunkiem ze BootManager nie oznaczyl tej partycji jako hidden).
Moze byc jeszcze problem z polozeniem partycji FAT16 na granicy 8GB - DOS nie
zobaczy partycji przekraczajacych pierwsze 8GB, a i z BIOSem moga byc klopoty.
Przesunalbym raczej FAT16 na poczatek dysku.

Pilar