Male pytanko

Autor: Bogusław Olszewski (olszewski_at_anastasis.css.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 10:28:18 MET DST

Mam starego Warpa 3.0 (ale legalnego he, he) i ostatnio zmienilem dysk z
2GB na 6GB no i pojawil sie problem z Osowym fdiskiem - nie moge
zainstalowac Warpa bo chyba moja wersja jeszcze nie obsluguje wiekszych
dyskow. Czy jest jakis patch na to, alboo jakis inny sposob. Na OSie w
moim komputerze mi dalej zalezy z wiadomych przyczyn ;-)
BoL