Re: dns 0.0.0.0 HELP!

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 08:18:25 MET DST

Ninikowy napisał(a):

> Jak to cos usunac? Tepsa pewnie znow cos namieszala i u mnie pojawil sie
> ten problem.
> Pomozcie szybko bo nie mam dostepu do netu spod os/2!!

Wejdź do Misc.Opt., otwórz zakładkę General Options i zaznacz krzyżykiem
opcję Allow 0.0.0.0 as GWY IP addr. Dalej przejdź do właściwości
połączenia; zaznacz w górnym prawym rogu swojego providera (TPSA), a
następnie naciśnij Change i OK. Wymienione pola wypełnij w podany
sposób:
         Your IP address..: 0.0.0.0
         Dest. IP address.: 192.168.0.1
         Netmask: 255.255.255.0