Re: dns 0.0.0.0 HELP!

Autor: Ninikowy (ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 22:58:17 MET DST

Leszek Kubrak wrote:
> Jeżeli używasz InJoya, to w opcjach ogólnych jest odpowiednia opcja .
> W innym przypadku niech radzą mądrzejsi.

Jest owszem opcja cos chyba "allow dns 0.0.0.0" ale po jej wybraniu
laczy sie i wszystko jest ok tylko ze nic nie dziala. Nie mozna odebrac
newsow ani maila ani nawet korzystac z irc'a. Po prostu niby jest
polaczony ale zachowuje sie jakby nie byl.

Pliz pomozcie ktos.

Bylo cos kiedys o tym i nie bylo rozwiazania?

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl