Re: AmiPro 3.0b

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:11:48 MET DST

On czw, 27 lip 2000, you wrote:

> Ami Pro ma klopoty z polskimi literkami.
> A w SmartSuite jest WordPro. Zdobyc mozna kupujac go. Nie pytaj
> gdzie...

WordPro 97 (w wersji dla wnidy) podobnie zresztą jak i AmiPro (2 wersje, w tym
polska) były dostępne jako software bezpłatny (do prywatnego użytku) na
płytkach miesięcznika PC World Komputer - w 1998 lub 1999 roku. Zresztą
udostępniono wtedy cały stary Suite na tej zasadzie. Niektóre aplikacje - jak
Organizer - także w najnowszych wersjach, trzeba poprostu poszukać na płytkach
wspomnianego pisemka, Entera, czy Chipa.

Co do wersji natywnych to była kiedyś
dostępna beta SmartSuita, może jeszcze gdzieś jest. Działało to całkiem
poprawnie, choć sprawdzałem tylko pobieżnie, bo używam (z uwagi na inne
komputery) wersji windzianych. WordPro, 123 i Organizer to b. dobre aplikacje,
choć oczywiście nie bez wad.

Z szacunkiem

JG