Re: IBM OS/2 Lan Server Entry ver 4.0

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:51:47 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 13:41:19 +0200 (MET DST), Jacek Pietraszek wrote:

>Jak sama nazwa wskazuje (Entry) jest to najprostsza wersja serwera,
>ktora stawia sie nad Warpem - jest to program, a nie kompletny
>system. Nie ma HPFS386. Taki wlasnie goni w naszej pracowni.
>Czego jeszcze nie ma, to nie wiem. Uzupelnijcie mnie...

Po pierwsze, to nie ma go już w sprzedaży. A poza tym to nie ma ochrony
konsoli lokalnej i mirroringu dysków, ma za to 10 licencji klienta.
A dopóki był, to kosztował około 1100 USD + 22 % VAT.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41