Re: StarOffice (konwersja dokumentów pl)

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 11:33:19 MET DST

On czw, 27 lip 2000, you wrote:

[...]
> Może
> ktoś wie jak sobie z tym poradzić, albo opracował filtry konwersji
> pozwalające na zmianę standardu kodowania znaków.

Temat juz był dyskutowany, chyba pod koniec ibiegłego roku, nawet ktoś oferował
makro dla SO rozwiązujące ten problem. Czy jednak rozwiązało problem/ - nie
wiem. W każdym razie można by spróbować raz jeszcze rzecz całą omówić
gruntownie (do tego taka lista się przecież nadaje bardzo dobrze) i dopisać do
FAQ na Teamie.
Można by problem rozszerzyć o WordPro, a także o konwersję do standardu
ISO-8859-2 z aplikacji windowsowych - w końcu wielu jeszcze używa tej
wersji WordPro i Worda. Ja chętnie bym wziął udział w takich eksperymentach.

Pozdrowienia

JG