Re: SMP problemy

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 19:32:58 MET DST

dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:

To jest Przemku problem tej MOBO !
Zamierzałem właśnie wysłać Ci to info, wraz z listą parametrów do PSD,
ale mię ubiegłeś.

ATSD: Fajnie że osowe PSD ma taką całkiem pokaźną listę parametrów,
coby obchodzić problemy np.z APIC, itp...

> Radzę dodać to co napiszę do polskiego FAQ:
> Jeśli posiadamy sprzęt wielo-procesorowy i przy częstych operacjach I/O Warp
> wiesza się tzw. "Dead Lock" to należy zamienić w CONFIG.SYS linię:
>
> PSD=OS2APIC.PSD
> na
> PSD=OS2APIC.PSD /prec=lid
>
> Po tym zabiegu można zapomnieć o Dead Locku. Jedyne co - jeśli program jest źle
> napisany tzn. gdzie jest wyscig wątków może zdarzyć się trap. W tym wypadku należy
> użyć programu MARKEXE i potraktować nim następująco:
>
> MARKEXE MPUNSAFE nazwa_programu

> [...]

cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....
Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95

Zwrotne bajty daj na "wolodzia_at_kki.net.pl"