Re: Kto by kupil?

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:26:52 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Coz, ja odpowiem, ze dywagujemy bo nie znamy wewnetrznej struktury/kapitalu SS ;)
Może z wydzieleniem OS/2 ze struktury "Wielkiego Błękitnego" będzie
podobnie, jak z przynoszącym straty działem drukarek? Dla nie
znających sytuacji: obecnie te drukarki noszą nazwę Lexmark.

> Jednak ze mala firma moze sie jako tako wybic, o widac na podstawie tych od BeOS
> (nie wiem jak sie nazywaja ;) Co prawda wedlug mnie system byl martwy w momencie
> swojego powstania ;P ale OS/2 bedzie tutaj w zupelnie innej sytuacji. Tzn. chodzi > o to, ze SS moze osiagnac wszystyko o co mala firemka Be i wiecej ze wzgledu na > to, ze OS/2 jest lepiej usytuowany na rynku, ma wiecej softu (nawet starego)
> driverow i ogole...
Be - po opublikowaniu ostatniej wersji systemu BeOS za friko przerzuciło
się na egzotyczny rynek w rodzaju WebTV, przeglądarki w telwizorze itp.
OS/2 nie jest nowością na rynku - ma długą historię, dużu bagarz
doświadczeń, wielką liczbę zgodnego sprzętu i morze sterowników. Nawet w
postaci econo nie będzie systemem z nikąd, który dopiero będzie musiał
wywalczyć sobie miejsce w świecie i co ważniejsze w świadomości
użytkowników i autorów oprogramowania.

                                Wojciech Smagowicz