Re: Kto by kupil?

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 15:21:11 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Hmm, mozliwe, ale nie konieczne. Nie sadze zeby serenity to bylo tylko dwoch panow,
> bo by sie nie wyglupiali z calym systemem. Jednak nei zapominaj, ze beda sie oni
> zajmowali tylko i wylacznie OeSem i cala otoczka, a nie sterta innych rzeczy jak IBM
> (ktory zdaje sie swoja grupe OeSowa mocno zredukowal ;). Pozatym, przy
> wystarczajacej ilosci sprzedazy zatrudnia programistow w zaleznosci od wymagan
> uzytkownikow.
>
> Jedynym znakiem zapytania jest ilosc sprzedazy. Jezeli sprzedadza wystarczajaco
> [...]

Nie wiem jak dużą czy małą firmą jest Serenity Systems, ale:
- nie śądzę, aby IBM powierzył licencjonowanie swojej technologii firmie, która nie daje gwarancji na
jej rozwój. Duże koncerny stawiają określone wymagania firmom współpracującym, nie sądzę, aby było
inaczej w tym przypadku,
- na pewno dla w/w firmy jest to szansa istotnej promocji na rynku, logicznym bylby wniosek, że będą
starać się promować system znacznie lepiej niż IBM, który ma oprócz OS/2 cały szereg innych
produktów,
- istotnym pytaniem jest czy SS będzie prowadzic tak samo zamkniętą politykę wobec rynku SOHO czy też
nie (ceny produktów wskazują raczej na zainteresowanie wyłącznie rynkiem dużych przedsiębiorstw.

Jak będzie - zobaczymy w swoim czasie.

                                        Jan N. Waliszewski, tel. (0602) 372470