Re: TCP/IP 4.3

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 13:05:11 MET DST

dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:

> Dzisiaj zianstalowalem sobie TCP/IP 4.3. Myślałem, że nie będzie działał injoy, tak jak
> pisali ludzie na grupach dyskusyjnych, lecz widać że wersja z Devconu jest
> poprawiona. Poza tym, link na software choice, na TCP/IP dla Warpa4 i inny dla
> WsEBa to po prostu 'pic na wode', tzn jest to jedno i to samo :-))

Przemku,

Pamiętasz naszą rozmowę w piątek donośnie v4.3. Sprawdziłem poleceniem
"inetver" - stack jest na takim samym poziomie jak oryginalne 4.3 - i
niestety się wywala dokładnie taksamo jak oryginalne v4.3 i WR8621.
Połącz się InJoye'em, polataj po kilku sitach WWW, rozłącz się i daj
"back" w przeglądarce - słynny trapE murowany....
Inny test - płącz się z providerem1, rozłacz, połącz z providerem2,
wskocz na jakąć stronę - trapE...
Na HOBBESIE jest TCP43fix - niestety on u mnie tylko częściowo pomaga
- tzn jeśli nie używam SmartCache, to trapE jest tylko dla testu z
kilkoma ISP. Jeśli ISP jest zawsze ten sam to jest OK. Użycie
SmartCache (NC4.61 chodzi wtedy skonfigurowany na proxy) powoduje, że
trapE niestety występuje.

FTPd ma już resume, ale coś słabo wspiera "dir" - jak sobie dam dyski
c: d: e: jako read, a następnie w sesji FTP dam dir - to widzę tylko
c: Polecenie "CD" chodzi OK, mięc jest to minor problem - ale jednak
jest...

TELNET - w starszych wersjach w telniecie chodzi FC - tutaj nie. Nie
sprawdziłem czy to jest problem demona, czy klienta. Tak, czy inaczej
- wsparcie logowania dla wielu userów jest OK.

Teraz zapuściłem 4.3 ze stackiem z 4.21 - potestuje na okoliczność
trapE i dam znać....

cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....
Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95

Zwrotne bajty daj na "wolodzia_at_kki.net.pl"