SBLive zainstalowalem, no i ...........

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 07:51:28 MET DST

Czesc.

Wlasnie zainstalowalem drivery do SBLive pod osem. hmmm...... na razie
sprawdzilem tylko odtwarzanie wavow. dziala swietnie :) o ile na moim
P133 na GUS-ISA odtwarzanie wav wykazywalo w pasku obciazenie ok. 25%
(a podejrzewam ze znacznie wecej), to wav z tej karty nie obciaza
mi systemu wogole, czasem na wskazniku widac wahniecie o jednak kropke
ponad poziom zerowy. oczywiscie odtwarzam wav 44.1kHz,16bit,stereo.

jak sie dowiedzialem na grupie, midi nie dziala. dziala rownolegle
odtwarzanie kilku dzwiekow. fajne to :) stream mp3 128kbit zapycha
mi procesor na ok. 25%. to tez duzo mniej niz poprzednio, tzn. 55%.
jak widze, prawie same zalety.

instalka. poszla bez pudla. tyle ze wczesniej mialem GUS'a. nie
odinstalowywalem go. tzn. tylko poremowalem w config.sys ,
z MMOS2/costam.ini nie wyrzucalem. jedynie przestawilem kolejnosc,
by Live byl pierwszy a Gus drugi.

co mnie zdziwilo? w driverach nie widze porzadnego miksera. gus taki
mial, sblive ..... albo nie wiem gdzie szukac. pomocy :) bo systemowy
mikser to mnie z deka wkurza.
aha. mysle ze Live nie szumi przy nagrywaniu tak jak Gus, to bede
mogl sie pobawic w voice type :)) Gus pod tym wzgledem mi kulal,
a szum nie pozwalal na rozdzielanie slow.

nie wiem jeszcze kilku rzeczy:
1.czy da sie tej karty uzywac w sesjach DOS? jesli tak, w jaki sposob?
2.a w sesjach win-os2 ?
3.szukam driverow pod zwyklego dosa. podobno instaluja sie one
  z instalka pod g95, ale chyba dopiero dzisiaj moge to sprawdzic,
  pod warunkiem ze znajde czas. na serwerze creative nie znalazlem
  driverow ani pod zwyklego dosa, ani pod winde 3.1x .