Ranking programów do zdalnej pracy

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 10:51:39 MET DST

Witka,

Czy moglibyście podzielić się ze mną wrażeniami z użytkowania
oprogramowania do zdalnej pracy na komputerze jak Netfinity,
PC-Anywhere, NetOp, RMS, VNC itp.? Chodzi mi głównie o rozwiązania
wieloplatformowe mogące pracować zarówno po LAN jak i po łączu
modemowym (przez internet). Właśnie testuję NetOp'a i muszę
powiedzieć, że jestem lekko zawiedziony. Owszem ma duże możliwości
(jeśli chodzi o protokoły i media) ale jest _strasznie_
pooooowooooollllllnnnnnyyyyyy. Nie miałem okazji bawić się Netfinity,
ale słyszałem, że można na nim normalnie pracować. Chodzi mi o
wydajność taką jak ma np. eXceed - mogę pracować w rozdzielczości
1600x1400 i przesuwać okienka wraz z zawartością, mając przy tym
idealnie ostry obraz bez zauważalnych "zacięć". Tymczasem w NetOpie na
każdą klatkę obrazu czekam ok. 2-3 sek. i dostaję obraz zupełnie
niedostosowany do mojego pulpitu (albo jest za duży i muszę przewijać,
albo dostaję go dostosowanego do okienka ale bez interpolacji pixeli).
Może przegapiłem jakieś ustawiania, ale pod względem wydajności
program jest poniżej krytyki (testowane na PIII 450 +128 MB ram + LAN
100MB/s)

pOSdrowienia

Dominik Czechowski